czwartek, 21 lutego 2013

Jak pewnie wicie wyszła nowa piosenka czyli One Way Or Another.
Już dużo osób stara się zrobić aby pobić na youtube biebera no i postaramy się aby było na pierwszym jak będziemy sie bardzo starać i będziemy odświeżać ciągle i słuchać to nam się uda. Więc daje wam pinka do piosenki, chociaż pewnie macie ją http://www.youtube.com/watch?v=36mCEZzzQ3o&feature=youtu.be Nawet jeśli nie macie ochoty teraz tego słuchać to po prostu wyciszcie i niech leci ale odświeżajcie proszę was bardzo :)  A w nagrodę dodam wam jeszcze dzisiaj rozdział nowy , ale do tego musicie mi w komentarzu napisać , że odświeżacie dzielnie :P A i nowa zasada jak widzę praiwe nikt nie komentuje moich rozdziałów :( Więc teraz rozdział będzie pod warunkiem ,  że będzie pod nim przynajmniej 5 komentarzy. Ten układ obowiązuje od nowego rozdziału. I tak wiem poprzedni jest nieco dziwny, ale nie pisałam go sama i taki jakoś wyszedł , ale kolejny jest już normalny chyba ;P 

3 komentarze:

  1. odświeżam . bo jest mega . Bardzo mi się podoba . < 33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją kocham wczoraj widziałam ten teledysk jakieś 30 minut po wyjściu u ciągle słuchałam go a piosenkę już mam na telefonie od tygodnia ;P Jest booska

      Usuń
    2. też ją kocham poprostu . tańczę do niej na krześle , a jacy oni słooodcy . < 33 . ♥♥

      Usuń